Patrzysz na wypowiedzi znalezione dla słów: Jakie są stopnie cytologi





Temat: Lista złych ginekologow - czesc II
Sieradz - dr Balińska
Pani Doktor jest przemilą i ciepłą osobą - i na tym kończą się jej zalety. PRzez
2 lata nie mogła mnie wyleczyc, przepisywała co chwila inne pigulki bez zadnych
badan ("moze te bedziesz lepiej znosić"), nie widziała nadzerki (sic!). Częste
wizyty owocowały tym, ze nie pamiętała, co zalecała mi na ostatniej. Wpakowała
we mnie masę leków, całkowicie zbędnych maści, globulek... Chodzilam do niej tak
dlugo, bo w glowie nie chcialo mi się pomiescic, ze moze z wiedzą lekarską u
niej kiepsko (a za niektóre wizyty nawet nie brała w ogóle pieniędzy, więc nie
dla kasy mnie tak męczyła długo). Po 2 latach mialam dosc i poszlam do innego
lekarza. Jedno badanie i wyszedł mi 3 stopien cytologii i duza nadzerka.
Krioterapia zakonczyła długi okres męczarni - i od tego czasu wszystko gra. Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: grzybica
gdyby grzybica była stanem normalnym, to by się jej nie leczyło.
normalnym stanem jest 1 stopień cytologii i brak grzybów w pochwie.
każdy inny stan nie jest normalny i trzeba go leczyć. jeśli lekarz wmawia ci
inne pierdoły to należy go jak najszybciej zmienić. kropka.com.pl
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: nadżerka-> wymrażanie-> (przyszła) ciąża?
mam II stopien cytologii juz od kilku lat. nie mam uplawow ani tez nic mi nie
dolega. moja gin stwierdzila ze nic nie bedziemy robily z ta nadzerka bo w
przyszlosci moga byc problemy z zajsciem w ciaze, bedzie tylko ja obserwowac.
tu natomiast wyczytalam ze trzeba wyleczyc nadzerke i dopiero myslec o ciazy.
CZY TO PRAWDA??? napiszcie bo ja wkrotce planuje ciaze. Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: II stopień cytologii i żadnych bakterii
II stopień cytologii i żadnych bakterii
Czy to możliwe?
Już drugi raz mam taki sam wynik. Rok temu było identycznie.
Cytologia II rozpoznane łagodne zmiany komórkowe spowodowanie
zapaleniem. Po wykonaniu wymazów z pochwy i zrobieniu antybiogramu
nic. Nie znaleziono żadnych bakterii i in.
Dodam, że mam bardzo bladą nadżerkę, która długo goi się
fizlogicznie, ale samoistnie. Teraz jestem w drugiej ciąży miałam
badania krwi na WR i cytomegalię i też nic. Nie mam żadnych objawów.
O co chodzi?
Moja lekarka upiera się, że coś jest i już po raz kolejny chce mnie
leczyć Sterowagiem, Gynealginem i każe brać Lactovaginal.
Zapisałm sie już do innej lekarki, czekam na wizytę.
Jeżeli któraś coś wie to proszę o odp. bo coraz bardziej mnie to
niepokoi.... Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Nadzerka- pomózcie!!!
Miaam wumrazana nadzerke i polecam ja. Pisalam juz w innym poscie.
Zabieg krotki bezbolesny i po 10 dniach stosowania globulek (fakt,
ze oczyszcza sie organizm i cos tam cieknie) nie ma sladu. Nie ma
blizn i jest sie calkowicie gotowym do zachodzenia w ciaze. Wylecz
najpier nadzerke, bo jezeli masz II stopien cytologi, a nie rodzac
dzieci powinnas miec I to przy porodzie mozesz przekazac wirus hpv
swojemu dziecku. Nie znam sie na tym, ale lekarz wytlumaczyl mi
(mlody lekarz na biezaco z nowinkami), ze zrobilam blad nie leczac
nadzerki przed zajsciem w ciaze. Robilam badania na obecnosc
bakterii w okolicy nadzerki, co mogloby grozic plodowi. Trzeba byc
raczej zdrowym i wyleczonym zeby staac sie o dziecko. Wymrazanie
jest szybkie i skuteczne, nie am co sie bac. Kosztuje prywatnie
okolo 200 zl, ale warto je wydac. Bo nadzerki czasem pieka, bola i
powiekszjaa sie przez te 9 m-cy i sa siedliskiem roznych bakterii,
bo to jest "otwarta" rana. Po wymrazaniu rzadko sie odnawia
nadzerka. Idz prywatnie do lekarza ktory robi wymrazania, mozna zyc
z nadzerkami i nic nie odczuwac, ale Ty ja czujesz i chcesz miec
kiedys dziecko. Ja mialam tak wielka nadzerke ze odczuwalam bol
podczas stosunkw, czasem nawet idac czulam chwilowy dokuczliwy bol i
musialam stanac na chwile zeby przeszlo. jeden lekarz stwierdzil ze
jest mala i nie ma problemu, a drugi ze jest duza. Nie czekaj po co
masz cierpiec.
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: konizacja szyjki
Murya,
De facto nie mialam żadnego znieczulenia (psiknięcia lignocainą
chyba nie można uznać za "prawdziwe" znieczulenie . Tak naprawdę
to było to bardziej nieprzyjemne niz bolesne. Dużo gorzej wspominam
biopsję, ale to jest sprawa indywidualna, jak kto co czuje. Ja
miałam robiona konizację 6 lat temu (i nie była to amputacja cześci
szyki tyko tzw. konizacja stożkowa - miałam trochę "poszarpaną"
szyjką po porodzie i stąd zapewne bardzo częste infekcje wcześniej).
Z perspektywy czasu jestem bardzo zadowolona, że to zrobiłam -
praktycznie - jak to już napisałam w jakimś wątku wcześniej
dotyczącym stale i bez przerwy nawracających infekcji - zapomniałam,
w pozytywnym sensie, że posiadam te część ciała. Od 6 lat mam
pierwszy stopień cytologii. Jako młoda dziewczyna nigdy nie
miałam "jedynki".
Pozdrawiam,
Kasia Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: cytologia 3 stopień
cytologia 3 stopień
Dziewczyny...maja mama wlasnie odebrała wyniki ma 3 stopien
cytologi. "PROFILIKTYKA RAKA SZYJKI MACICY".
Dostała od razu skierowanie do Poznania na Polną. Co to oznacza.
Czy to jest bardzo żle? Czy poprostu jej usumą wszystko i KONIEC? na tym się
skończy? Błagam powiedzcie. ODchodzę od zmysłów. Tak bardzo się boję.... Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Nadżerka, usuwanie nadżerki itp-pomóżcie
Ja zrobiłam to domowym sposobem i zadziałało tak, że miałam I stopień
cytologii!! Trzeba to zrobić kilka-kilkanaście razy: kroisz w kostkę cebulę,
dodajesz miodu, owijasz w gazik jałowy (ja okręzałam jeszcze nicią z tamponu
żeby było łatwiej wyjąć i nic się nie rozpadło). Wkłdasz to głęboko do pochwy i
leżysz ok. pół godzxiny z pupą lekko uniesioną np. na poduszce i ręczniku - bo
może być mokro. Naprawdę pomaga!!! Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: nadżerka-wypalanie
kambodja napisała:

> Oczywiście źle napisałam - mam "propozycję" wymrażania - i podobno
rzeczywiście
>
> sam zabieg jest o.k., ja zresztą się jego nie boję, tylko chciałabym móc po
nim
>
> zajść w ciążę... Poza tym tą nadzerkę widziały już moje 2 poprzednie Panie
> ginekolog i nic nie mówiły o usuwaniu, a położna, która ostanio pobierała
> cytologię powiedziała, że "dla nieródek" nie jest ona wskazana ! no więc mam
> już całkowity galimatias w główie i nie wiem jakie jest ryzyko z tym
> zwiążane !!!

No to sie wyjasnilo z tym wymrazaniem
A co do samego zabiegu - naprawde nie masz sie co bac, moje trzy kolezanki
mialy wymrazana nadzerke i maja teraz zdrowe, cudne dzidzie. Ja sie
konsultowalam z wieloma dobrymi lekarzami na ten temat i wszyscy zgodnie
twierdzili ze wymrazanie nie ma wplywu na pozniejsza ciaze.
A jaki masz stopien cytologii??
Bo jezeli nadzerka jest juz dosc duza to powinnas wymrozic bo potem rozne
paskudztwa sie z tego robia a tak chwila lekkiego bolu i po wszystkim i masz
spokoj na cale dlugie lata
Zreszta niech sie jeszcze Pani Doktor wypowie, ja nie jestem ekspertem, pisze
tylko, co mi mowili inni lekarze
Pozdrawiam. Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: co jest lepsze ?
co jest lepsze ?
Witam ,
prosze o odpowiedź , co jest lepsze ( biorąc pod uwage skutecznosc ,
bezpieczenstwo , dzialania uboczne , koszty ) elektrokoagulacja ,czy krioterapia
Mam 27 lat , 1 dziecko , na razie nie chce drugiego , i II stopien cytologii

z gory dziekuje Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: PILNE- nadżerka
Witam !
Ja także miałam nadżerkę , II stopień cytologii.
Mój ginekolog uznał , że najlepszą metodą w moim przypadku ( chcę być niedługo
mamą ) i "posmarował" nadżerkę Solcogynem i ..... po 6 tygodniach nadżerki
BRAK ! Dodatkowo wynik cytologii : I stopień !
Jestem bardzo zadowolona i nie miałam żadnych problemów ( poza małym
szczypaniem ) po "zabiegu".
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: ???Gdy wypalanka nie wystarczy... co dalej? :(
???Gdy wypalanka nie wystarczy... co dalej? :(
mialam juz dwie "wypalanki". nadzerka byla wielka. dostalam skierowanie do
przychodni onkologicznej. okazalo sie ze jest ona (nadzerka) jeszcze dalej
posunieta (nie dalo sie tego wypalic). mimo to nadal mam II stopien cytologii.
nie mam pojecia co dalej, jakie leczenie czekam na wynik kolejnej
cytologii. czy ktoras z was miala juz podobny problem. Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: ginekolog-położnik
Dzien dobry p. Doktor.Jestem 4 m-ce po porodzie.Urodzilam blizniaki w 23 tyg.W
ciazy lezalam w szpitalu z krwiakiem ktory sie wchlonal a potem wykryli u mni
Ureaoplasme.Wzielam tabletki, bakteria zniknela ale przyplatalo sie
wielowodzie,pekl pecherz,zaczely odchodizc wody i dzieci uodziely sie niestety
za wczesnie.Potem mialam stan zapalny,za stanem zapalny.Pierwszy 2 tygodnie po
porodzie.Potem po 2-3 tygodniach kolejny.Bralam Dopochwowo tabletki a potem
zrobiono mi cytologie i wyszla III a zawsze mialam II.W miedzyczasie moj lekarz
wykryl u mnie cytste ktora po miesiacze zamienila sie w pecherzyki (bralam
LUTEINE).Na ten stan zapalny brala kolejne tabletki dopochwowo a w miedzyczasie
jeszcze te Luteine.Po 17 tabletkach i 25 na cyste juz mnie tak wszytsko w
srodku pieklo ze musialam przestac.Czy to od takiej ilosci teabletek.Teraz mam
isc zrobic kolejna cyotologie.Czy od tabletek moze sie ten stopien cytologii
zmniejszyc?Czy bede mogla zajsc w ciaze.Chcialabym za 2 miesiace bo wtedy minie
pol roku a boje sie ze to cos powaznego.Czy to moga byc komplikacje po porodzie?
prosze o opinie.Z gory dziekuje... Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Cytologia po Porodzie
ja jednak z uporem maniaka zalecam "wymuszenie" na lekarzu skierowanie na
kolposkopię. U mnie nadżerka dała III stopień cytologii i po szeregu badań
(wszystko odbyło się"w czas" jak mi powiedzieli szpitalni lekarze) przeszłam
częściową amputację szyjki macicy, bo w obrazie histopatologii byly komórki
dysplastyczne. Lepiej zrobić o jedno badanie za dużo niż potem żałować, iż się
go nie wykonało. Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: podwojna radosc npodwojny smutek
Ja mam stan zapalny za stanem zaplanym i w zwiazku z tym III stopien
cytologii.Na razie taka jest wersja.No i jeszcze wykryl mi jaks cyste,ktorej
nigdy wczesniej nei mialam (choc ostatnio podobno sie zmienjszyla).Kazal mi
zrobic przeciwciala na rozyczke i zoltaczke.Badani na bakterie Utypu chlamydia,
dla mnie i mojego meza)bo w ciazy wykryli u mnie Ureaplasme),badania na
czystosc pochwy,kazal zaszczepic sie przeciwko grypie,badania na posiew
moczu.Kazal mi braz kwas foliowy i takie inne na poprawe flory bakteryjnej i
wzmocnienei organizmu bo faszerowali mnie w szpitalu tyloma lekami ze efekt
jest taki jaki jest.To na razie tyle jak cos dojdzie to dam Ci znac...Aha mowil
cos o badanaich genetycznych,ale potem stwierdzil,ze nawet jak cos wyjdzie to i
tak nic sie z tym nie zrobi wiec lepiej sie nie denerwowac,bo za drugim razem
powinno byc juz OK. Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Czy NADŻEKA może zaburzać wydzielanie śluzu?
Ale rozumiem Twoje oburzenie - kieydś czytałam b. ciekawy artykuł nt. samej
istoty nadżerki - że nie jest to stan chorowboy, a jedynie jakby "obniżenie
się" śluzówki szyjki macicy tak, że jest ona widoczna tuż przy wejściu do
pochwy, co jestnaturalne i następuje cyklicznie. Ale powszechnie używa się
określenia "nadżerka" do różnych stanów zapalnych w obrębie tejże śluzówki. A
to, czy "nadżerka" jest stanem fizjologicznym, czy juz patologicznym, stwierdza
cytologia. I mnie nie chodzi o I czy II stopień cytologii, ale o III,
kwalifikujący się naprawdę do leczenia i naprawdę mogący nieść ze sobą ryzyko.
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: cytologia 3 grupa :(
Cześc przedewszystkim spokojnie ;) Ja również mam III stopień
cytologi ,może to oznaczać silniejszy stan zapalny wiec nie musi to
byc od razu przedwczesne statium raka itd..
idz do doktora popros o skierowanie na powazniejsze badania
np.kolposkopie i bedziesz miała pewnosc ;)

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Wynik cytologii - III gr. prosze o info !!
W grupie 3 komórki nabłonka płaskiego są nieprawidłowe.Może to świadczyć o stanie przedrakowym- dysplazji. Taki stan nieleczony może się przerodzić w chorobę nowotworową.Istnieje wiele przyczyn, które kwalifikują wymaz do tej grupy- stan zapalny, brak kwasu foliowego, zaburzenia hormonalne- mogą powodować, że komórki nabłonka staja się podejrzane. Zawsze też istnieje możliwość błedu, dlatego trzeba to sprawdzić.Zaleca się wtedy kolposkopię(oglada się wtedy część pochwową macicy pod kolposkopem), powtórną cytologię i badanie histopatologiczne.

Tak można w skrócie opisać III stopien cytologii, a po interpretację swoich wyników udaj się do swojego ginekologa, który ci ją zlecił. Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: pomozcie mi
pomozcie mi
mam II stopien cytologii juz od kilku lat. nie mam uplawow ani tez nic mi
nie dolega. moja gin stwierdzila ze nic nie bedziemy robily z ta nadzerka bo
w przyszlosci moga byc problemy z zajsciem w ciaze, bedzie tylko ja
obserwowac. wyczytalam ze trzeba wyleczyc nadzerke i dopiero myslec o
dzidziusiu. CZY TO PRAWDA??? napiszcie bo ja wkrotce planuje ciaze. Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: pomozcie mi
hmm..jestem przed transferem,miałam niudana ICSI,lekarz zasugerował,zeby między
drugim podejściem podleczyć nadżerkę,mam tez II stopień cytologii,dzisiaj po
raz pierwszy zostanie posmarowana środkiem chemicznym,nie pamiętem
nazwy,tydzien pozniej drugie podejście i pozniej sie zobaczy,moze zostanie
zwalczona,jesli nie ,to dopiero po ciązy Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: nadżerka
A ja slyszalam (rowniez od ginekologa), ze usuwanie nadzerki moze miec
negatywny wplyw, nie wiem tylko czy na samo zajscie w ciaze czy na donoszenie
jej. Sama tez sie nosilam z mysla o usunieciu nadz. przez wymrozenie, bo nie
sadzilam, ze jeszcze bede kiedys w ciazy. A tu - udalo sie! Wiec na razie
decyzje co do nadzerki zawiesilam. Tym bardziej, ze od urodzenia dziecka mam I
stopien cytologii, a wczesniej ciagle byla II. No i mam jeszcze trzy mrozaczki.
Jak juz je wykorzystamy (z powodzeniem lub nie) to wtedy pewnie podejme decyzje
co do nadzerki. A moze spytaj lekarza, u ktorego leczysz sie na nieplodnosc?
Oni chyba powinni wiedziec najlepiej.

pozdr
aga Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: endometrioza a ciąża!!!!
Dziękuję za odpowiedź. Ja nie mam bolesnych miesiaczek, nigdy w życiu nie
brałam żadnych środków p/bólowych z powodu miesiączki, krwawienie trwa 3-4 dni,
niezbyt obfite, nie mam bóli przed ani po. Ale tak jak Ty, mam II stopień
cytologii i ciągle stany zapalne pochwy - pieczenie, swędzenie itp. Nie mogę
tego wyleczyć, posiewy wykazują grzyby, dziwne jednak jest to że to co chwila
wraca. No i mam problem z zajściem w ciążę..mam PCO wiec w Novum lekarz skupił
się głównie na tym schorzeniu. Boje sie ze mam jeszcze endo nie wiem czy na
USG można zobaczyć endo? chyba raczej nie? czytałam że pewność daje tylko
laparoskopia. Miałam dwa razy torbiel z niepękniętego pęcherzyka Graffa ale
szybko się wchłonęły. Czy jest jakiś inny sposób (oprócz laparo) aby
zdiagnozować to paskudztwo?
Pozdrawiam
Anik Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Kto to tak wymyslił ?
Kto to tak wymyslił ?
Byłam na wizycie u ginekologa z NFZ, chodze co roku aby zrobic sobie
cytologie i sie ogólnie skontrolowac. OK cytologie mi zrobiono, a jakże bez
opłat dodatkowych (nie piszę za darmo celowo, bo przeciez place co miesiac
skladki), ale wynik badania mozna odebrac tylko u lekarza za 3 tygodnie. aby
odebrac wynik znów trzeba sie zapisac na wizyte. Pani doktor wyjasnila mi ze
inaczej przychodnia nie dostaje zwrotu pieniedzy z NFZ. No OK choc juz
wydawalo mi sie to troche dziwne (bo od zawsze wyniki odbieram i nawet głupia
baba odrózni co to I, II, III stopień cytologii, nie trzeba kończyć medycyny
aby to zinterpretować), ale OK jak mus to mus, i poszlam sie zapytac, no i
okazalo sie ze zapisac sie nie moge bo limit do konca roku wyczerpany, czyli
jak dobrze pojdzie to wynik odbiore za pół roku najwcześniej. No i co ?????
No i po co mi te badania ? No i po co NFZ opłaca badania jak nie można
poznać ich wyniku ???

To samo u gastrologa było, (tj jeszcze badań nie zrobiłam, ale już mam
skierowanie, a wisi kartka na drzwiach ze wyniki tylko u lekarza po ówczesnym
zapisaniu się na wizytę). Jestem poprostu porażona tym debilizmem !!!

A teraz pytanie kto to tak wymyślił ? Po co ? Dlaczego w kraju w którym
służba zdrowia jest jaka jest wymyśla się takie bzdury ???

Uffff ale jestem wciąż w stanie szoku....
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: cytologia-I stopień
cytologia-I stopień
Witam. Mam prośbę o radę: moja koleżanka jest w drugiej ciąży (termin na
połowę sierpnia). Wczoraj miala wizytę i dowiedziała się, że ma I-wszy
stopień cytologii i jakieś niegroźne zmiany szyjki macicy. Lekarka przepisała
jej lek, który ma w ulotce uwagę, że nie wolno go stosować w ciąży. Niestety
nie wiem jaki - jestem na drugim końcu Polski, mamy kontakt jedynie
telefoniczny a Ania tak płacze, że nie jest w stanie mówić . Jest totalnie
załamana - boi się, że tym środkiem zaszkodzi dziecku no i ze te zmiany mogą
być jednak groźne. Może któraś z Was miała podobną sytuację i może napisac
słówko na pocieszenie? Na mój zdrowy rozsądek jeśli przepisano jej ten lek to
należy załozyć, że nic dzidziusiowi się nie stanie. A jak Wy myslicie?
Konsultowac to z innym lekarzem? Martwić się? Czy poprostu zaufać lekarce
prowadzacej? Jak myślicie? Z góry dziękuję za wszystkie sugestie. Pozdrawiam
ciepło. Emilia Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: wyszłedł zły wynik cytologii
II stopień cytologii u dorosłej kobiety jest normą...I stopień czystości pochwy
mają przeważnie małe dziewczynki, u kobiet zdarza się to bardzo rzadko...inną
sprawą jest stan zapalny...u kobiet w ciąży zmienia się bardzo "środowisko" w
pochwie i czasami zaczynają się właśnie takie problemy jak u ciebie...ja od
początku ciąży walczę z różnymi infekcjami(wcześniej nigdy nie miałam)...trzeba
to po prostu leczyć i tyle...nic się nie martw...
pozdrawiam Kasia
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: intepretacja wyników, pomóżcie
nie przejmuj się. Ja mam nadżerkę i II stopien cytologii od zawsze. Póki nie
masz III stopnia to wyluzuj i stosuj to co ci gin przepisał.
Możesz jeszcze zamrozić lub zamknąć laserowo nadżerkę, ale nie rób tego jeśli
jeszcze nie rodziłaś.
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Nadżerka, usuwanie nadżerki itp-pomóżcie
1-Ja robiłam w Jarocinie, Wielkopolska, w gabinecie prywatnym naszego
ordynatora, koszt to tylko 150 zł.
2.Miałam 2 stopień cytologi, dużą nadżerkę, musiałam usunąć.
3.Polecam ten zabieg, nic nie bolało.
Natalia
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: PILNE- nadżerka
Mój ginekolog też twierdzi, że usuwanie nadżerki "mechanicznie" to
ostateczność, szczególnie jeśli nie jeszcze nie miałaś dziecka. Ja miałam też
sporą nadżerkę i II stopień cytologii. Ale wiadomo, co lekarz to inna
recepta...Byłam u czterech lekarzy, oto diagnozy:
1. Wizyta w prywatnym gabinecie: "Ojej, ale ma pani nadżerkę! Prawie, wielkości
złotówki!" Ja przerażona: "Co teraz robić?". Lekarz: "Zrobię pani takie
specjalne francuskie opatrunki (????). To są cztery opatrunki, każdy zakładany
co 3-tygodnie. Koszt jednego 350zł." Ja: "???....to ja może zadzwonię do pana
jeszcze w tej sprawie".
Za namową mojego faceta poszłam do następnego lekarza.
2. Wizyta w prywatnej klinice: Ja: "Pani doktor mam podobno straszną nadżerkę,
czym to wyleczyć?" Lekarz podczas badania: "ŁŁŁaaaaa taaam....prawie każda
kobieta ma nadżerkę... Nie ma się co przejmować.. Chce Pani już mieć dziecko?"
Ja: "No na razie nie... ale za jakieś 2 lata może..." Lekarz: "No to zajmiemy
się tym za jakiś czas, bo to nie ma co panikować...."
Idę do następnego. Tym razem do przychodni, za darmo, na kasę chorych, do
konkretnego lekarza, którego poleciła mi koleżanka. Przy badaniu od razu
pobiera mi na cytologię (sam, bez mojej prośby i oczywiście za darmo ) oraz
informuje mnie, że posmaruje nadżerkę jakimś lekarstwem i będę musiała
przychodzić na takie "smarowanie" 4 razy, co dwa tygodnie. Myślę sobie: akurat
coś z tego będzie, ale skoro za darmo ))to będę chodzić. Pierwsza cytologia
oczywiście II grupa. Po całej kuracji robi cytologię i: I grupa oraz przy
badaniu informuje mnie, że nadżerka się ładnie zagoiła. Oczywiście nie mogłam
uwierzyć i poszłam sparawdzić, gdzieś prywatnie i: "wszystko ładnie". He, he,
he a ja tyle nerwów zjadłam...
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Nadżerka-Czwarty stopień_Co oznacza..
czy chodzi ci o IV stopien Cytologii
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Nadżerka-Czwarty stopień_Co oznacza..
Jeżeli to chodzi o czwarty stopień cytologii to prawdopodobnie lekarz
prowadzący skieruje ją na dalsze badania, przede wszystkim kolposkopię. Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Nadżerka w ciąży - bo już zgłupiałam:-)
O ja... chyba byłaś u tego samego konowała, co ja... ja więcej nie idę do
przychodni NFZ... to nic groźnego - jestem w tej samej sytuacji - też nadżerka i
też I stopień cytologii... trzymaj się cieplutko Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: do tych co...
niby miala mi sie zaniknac po porodzie,ale jest juz 6 lat tak samo
duza
i zyję
3 stopień cytologii,ale życie do dupy jest to też do lekarza nie
chodze
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: cytologia-a endometrioza w bliźnie po cc
raczej nie ma to związku. Zawsze miałam I lub II stopień cytologii Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Taki skok przed dniem szczytu? Proszę pomóżcie :(
Mam już trójkę...ha,ha.Jeszcze jedno?Podobno za bardzo jestem uświadomiona.
Co jest?Ostatnio wszyscy wokół nagabują mnie o kolejne dziecko,a mój mąż to już
dawno o tym gada.Dam sobie na wstrzymanie,ale jak by było to pewnie byloby
weselej.Nie zapieram się...
A teraz do rzeczy.No to mi kobitko rozjaśniłaś.Super.Na pewno jestes fazie
lutealnej i skok juz był.
W 17 dc miałaś szczty objawu śluzu,więc zaznaczmy w tym miejscu owu.Ponieważ w
tym dniu tempka była na wyzszym poziomie można ją spokojnie zaznaczyc jako skok
termiczny-pzredwczesny skok temperatury.To samo dotyczy 16 dc.Taki skok można
przyjąć tylko w dniu szczytu i dzień przed nim.Pierwsza wyzsza zatem w 18
dc,druga w 19 dc trzecia w 20dc i spelnia warunek 0,2 więc jest ok.Oczywiscie
skoków termicznych nie bierzemy pod uwagę.Linia podstawowa przebiega przez
97,5/nie wiem jak to jest z polskiego na nasze,w stopniach C/Czwarta spadła,nie
przejmowałabym się tym wcale.Reszta tempek jest na wyższym poziomie.
I jest ok.Co tu więcej się zastanawiać?Jesteś bankowo w fazie lutealnej.
Co do albothylu.Duzo miałaś złuszczonej tkanki.Bo po tym leku można się trochę
przerazić.Ale jest to konieczne,aby chorobowa tkanka"odpadła".Jest to niezły
lek.Odnośnie kwasu -też super.Musiałaś mieć niewielką nadżerkę skoro te leki
złatwiły sprawę.To dobrze.II stopień cytologi jest w porządku.Zadałam Ci te
pytania,gdyż wydzielający się śluz wysoce płony powyżej 7 dni może niepokoić.5
dni tak jak u Ciebie jest bardzo dobrze.
No i nie będziemy się czepiać.Doinformowałam się odnośnie Twojego śluzu i
spokojnie można zinterpretować ten cykl.Powodzonka Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Kłopoty z zajściem w ciążę.
a widzisz agnieszko ten II stopien cytologii jest jak najbardzie w
pozadku
sama mam II i nie przejmuje sie tym za bardzo.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: cytologia
cytologia
moja kolezanka ma III stopień cytologii. czy to na pewno oznacza raka? Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: nadzerka
nadzerka
Mam II stopien cytologii, po porodzie maja mi ja zamrozi , czy to boli?I jak
to wyglada? Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: cytologia przed ciążą
cytologia przed ciążą
Dziewczyny, czy II stopień cytologii jest złym wynikiem? Mam nadżerkę i moja
pani doktor mówi, że II stopień jest przez nadżerkę i to dobry wynik, ale
słyszałam sprzeczne informacje na ten temat. Jak to jest w końcu? Przeglądaj resztę odpowiedzi